Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να καλωσορίσουμε το Μάρτη και τη μάνα του την Άνοιξη από το έθιμο της Χελιδόνας .
Αυτό το εργαστήριο animation,έγινε το 2010 ,στα πλαίσια του μαθήματος της μουσικής, με τα παιδιά της Δ' δημοτικού του 2ου δημ. σχ. Παιανίας. Υπεύθυνη εργαστηρίου Τζίνα Σόκαλη (δασκάλα μουσικής) Το γενικό πλαίσιο αυτού του εργαστηρίου είναι η διερεύνηση της δυνατότητας ένταξης του animation στη διδακτική της μουσικής και συγκεκριμένα στη νοηματική απόδοση των στίχων ενός παραδοσιακού τραγουδιού.
Ως θεματικό άξονα έχει το έθιμο της χελιδόνας σύμφωνα με το οποίο, σε πολλές περιοχές της χώρας μας, την1 Μαρτίου ή στις 21 Μαρτίου -- ημέρα της εαρινής ισημερίας-τα παιδιά γυρνάνε στα σπίτια κρατώντας ένα ξύλινο, αρθρωτό ομοίωμα χελιδονιού την «ΧΕΛΙΔΟΝΑ» και τραγουδούν ένα είδος καλάντων τα «χελιδονίσματα.» Μεταφέροντας το έθιμο στη σύγχρονη εποχή, το ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού αντικαθίσταται με εικόνα animation η οποία επιχειρεί να αποδώσει όσα περιγράφουν οι στίχοι.
Αυτό το εργαστήριο animation,έγινε το 2010 ,στα πλαίσια του μαθήματος της μουσικής, με τα παιδιά της Δ' δημοτικού του 2ου δημ. σχ. Παιανίας. Υπεύθυνη εργαστηρίου Τζίνα Σόκαλη (δασκάλα μουσικής) Το γενικό πλαίσιο αυτού του εργαστηρίου είναι η διερεύνηση της δυνατότητας ένταξης του animation στη διδακτική της μουσικής και συγκεκριμένα στη νοηματική απόδοση των στίχων ενός παραδοσιακού τραγουδιού.
Ως θεματικό άξονα έχει το έθιμο της χελιδόνας σύμφωνα με το οποίο, σε πολλές περιοχές της χώρας μας, την1 Μαρτίου ή στις 21 Μαρτίου -- ημέρα της εαρινής ισημερίας-τα παιδιά γυρνάνε στα σπίτια κρατώντας ένα ξύλινο, αρθρωτό ομοίωμα χελιδονιού την «ΧΕΛΙΔΟΝΑ» και τραγουδούν ένα είδος καλάντων τα «χελιδονίσματα.» Μεταφέροντας το έθιμο στη σύγχρονη εποχή, το ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού αντικαθίσταται με εικόνα animation η οποία επιχειρεί να αποδώσει όσα περιγράφουν οι στίχοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου